_header_fish (29K) _header_title_right (19K)
 GebruikersgroepenIndex   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenDatabase   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
_footer_plant_left (1K)
grote aquarium winkels omgeving noord holland???

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Vissenpraatjes forum index -> Eigen ervaringen over aquariumzaken
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
evag800

BerichtGeplaatst: Di Feb 28, 2006 11:23 am    Onderwerp: grote aquarium winkels omgeving noord holland??? Reageer met quote

meestal ga ik heel simpel even te voet naar de rifwachter en slaag daar altijd wel! en een andere keer als we toch bij de hornbach zijn geweest nemen we diebo ook even mee!

maar nu vroeg ik mij af of er nog meer van dat soorten winkels in de buurt zijn? iemanf ervaringen ermee?
niels

BerichtGeplaatst: Za Apr 22, 2006 4:24 pm    Onderwerp: aquariumland Reageer met quote

ik ben net bij aquariumland in krommenie geweest.mooie winkel,en ze weten waar ze over praten.

http://www.aquariumland.nl/

gisteren bij exotica in amsterdam geweest,ook een mooie winkel,met een grote diversiteit aan tropische vissen.
ook daar weten ze waar ze over praten.
ze zitten in de van woustraat 22.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Mirjam Amsterdam

BerichtGeplaatst: Wo Mei 03, 2006 1:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heems in Heemstede (bij Haarlem) ?
www.heems.nl
Niet een hele goedkope winkel maar wel heel veel keus en goede spullen.
Een tip... ga bij voorkeur op een doordeweekse dag want op zaterdag is het gierend druk ! Wink
PaDiscus

BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2006 2:42 pm    Onderwerp: Re: aquariumland Reageer met quote

niels schreef:
ik ben net bij aquariumland in krommenie geweest.mooie winkel,en ze weten waar ze over praten.

? Waardeloze zaak! En ze weten helemaal niet waar ze het over hebben Exclamation
Naar boven
JCB

BerichtGeplaatst: Do Jun 01, 2006 3:04 pm    Onderwerp: Re: aquariumland Reageer met quote

PaDiscus schreef:
niels schreef:

? Waardeloze zaak! En ze weten helemaal niet waar ze het over hebben Exclamation

Patrick! Graag ook wat uitleg erbij he anders hebben we er niks aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
niels

BerichtGeplaatst: Di Jun 13, 2006 6:04 pm    Onderwerp: Re: aquariumland Reageer met quote

PaDiscus schreef:
niels schreef:

ja,vertel.het is mij in ieder gaval prima bevallen daar.hebben we het wel over dezelfde?
Naar boven
eric.kruize

BerichtGeplaatst: Za Aug 05, 2006 9:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ga zelf (bijna) altijd naar Langhout op de kleine drift.
Heeft misschien niet de uitgebreide keus zoals de rifwachter, wat een hele mooie zaak is, maar voor de algemene soorten prima zaak.
Rifwachter heeft ook zoutwater, altijd leuk om even te kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Vissenpraatjes forum index -> Eigen ervaringen over aquariumzaken Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: