| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
snelheidsduivel

|
Geplaatst: Di Feb 14, 2006 5:40 pm Onderwerp: jonge apistogramma's viejita |
|
|
heeyy allemaal kan t bijna niet geloven na een paar weken gelijk al jongen van mijn apistogramma's viejita!! Ma jaagt iedereen bij de jongen weg alleen pa mag soms ff langskomen... Ik heb me filter op t moment maar ff stil gezet omdat haar terriotorium vlakbij het zuiggedeelte van mijn filter zit en de jongen super klein zijn... is dit slim of... en wat kan ik t beste nu voeren?? voer nu op artemia watervlooien (vinden ze niet superlekker) en vlokvoer
Verder zwemmen er marmerbijlzalmpjes, rode rio's, zwarte fantoomzalmpjes en otocinclus affinus bij
Wie kan me hierover advies geven ??
thxx snelheidsduivel |
|
| Naar boven |
|
 |
Vissenpraatjes Eigenaar

|
Geplaatst: Di Feb 14, 2006 6:10 pm Onderwerp: |
|
|
Allereerst gefeliciteerd met de jonkies Ik zou toch de filter aanzetten want anders valt je biologisch evenwicht in het aquarium en in de filter weg. Je kan over je aanzuigbuis een panykousje doen zodat de kleintjes niet erin worden gezogen. De kleintjes eten nadat hun eierzak op is fijngewreven stofvoer of artemia nauplien. De ouders zullen extra hun best doen om alle rovers buiten het nest te houden dus misschien houd je er wel een paar van over  _________________ http://vissenpraatjes.hyves.nl/ |
|
| Naar boven |
|
 |
|