_header_fish (29K) _header_title_right (19K)
 GebruikersgroepenIndex   FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenDatabase   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
_footer_plant_left (1K)
Zoet naar Zeewaterbakje

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Vissenpraatjes forum index -> Zeewater
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Maikel

BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 5:49 pm    Onderwerp: Zoet naar Zeewaterbakje Reageer met quote

Ik zou graag willen om van me tropische vissen af te willen en naar een zeewater bakje met wat leuke visjes zoals Nemo enzo.

Ik heb een klein aquariumpje van 50x30x30 ongeveer met nu alles erop en eraaan qua filter verwarming luchtbelletjes etc.

Wat heb ik perce allemaal nodig voor zo'n bak want ik heb wel veel informatie gelezen, die hebben het allemaal over stromingen en dergelijke. Maar ik was gisteren bij onze lokale chinees en die had ook zo'n klein aquariumpje met 3 zeewater visjes erin (inc Nemo) dat zou ik ook wel willen.

Mijn vraag is dus, kan ik mijn bak aanpassen naar een zeewater zonder veel extra dingen erbij te doen. (behalve zout andere stenen en planten)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Joost1980

BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 5:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het zal misschien wel kunnen zo'n klein zee-aquariumpje, maar is denk ik echt niet gemakkelijk. Een zee-aquarium heeft meestal ook allerlei extra techniek nodig, zoals, eiwitafschuimers, calciumreactors etc. Lijkt me erg ingewikkeld met zo weinig liters water. Daarbij is het allemaal niet goedkoop.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
tha paul

BerichtGeplaatst: Di Feb 23, 2010 8:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik denk dat je beter deze vraag op een zeewaterforum kan plaatsen Rolling Eyes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Vissenpraatjes forum index -> Zeewater Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: